МОДЕЛ | ГАРАНЦИОНЕН СРОК |
ДИВАН ХОЛИВУД NEW | 2 години |
МОДУЛЕН КОМПЛЕКТ ГАЛА | 2 години |
ДИВАН СЕНА NEW | 2 години |
МОДУЛЕН КОМПЛЕКТ ТАНГО | 2 години |
МОДУЛЕН КОМПЛЕКТ ХАУЪРД | 2 години |
ДИВАН ИМОЛА NEW | 2 години |
МОДЕЛ | ГАРАНЦИОНЕН СРОК |
ДИВАН ХОЛИВУД NEW | 2 години |
МОДУЛЕН КОМПЛЕКТ ГАЛА | 2 години |
ДИВАН СЕНА NEW | 2 години |
МОДУЛЕН КОМПЛЕКТ ТАНГО | 2 години |
МОДУЛЕН КОМПЛЕКТ ХАУЪРД | 2 години |
ДИВАН ИМОЛА NEW | 2 години |
ПОЗДРАВЯВАМЕ ВИ ЗА ЧУДЕСНИЯ ИЗБОР НА ДИВАН ОТ НАНИ
С покупката на диван от НАНИ получавате продукт с неповторима изисканост и модерен дизайн. Внимателно подбраните материали и перфектната изработка ще направят Вашето ежедневие и релакс впечатляващи и единствени. За да се възползвате от лукса и удобството и за да се почувствате уникални и обгрижени от производителя име, традиции и възможности в България, моля следвайте посочените правила описани по-долу:
СПОРЕД ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ:
Чл.113
(1) (Нова- ДВ, б.18 от 2011г.)
Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжене да я приведе в съответствие с договора за продажба.
(2) (Предишна ал.1 – ДВ, бр.18 от 2011г.)
Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на 1 месец, считано от прекратяването на рекламацията от потребителя.
(3) (Предишна ал.2 – ДВ, бр.18 от 2011г.)
След изтичането на срока по ал.2, потребителят има право да развали договара и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл.114
(4) (Предишна ал.3 – ДВ, бр.18 от 2011г.)
Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедитиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да поняся значителни неудобства.
(5) (Предишна ал.4 – ДВ, бр.18 от 2011г.)
Потребителят може да иска и обещетение за претърпените, в следствие на несъответствието вреди.
Чл.114
(1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл.113, той има право на избор между една от следите възможности:
1.Разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2.Намаляване на цената;
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване на цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от прекратяването на рекламацията на потребителя.
(3) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребивеля чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл.115, е налице следваща проява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
(4) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Чл.115
(1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
(2) Срокът по ал.1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигането на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
(3) Упражняването на правото на потребителя по ал.1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал.1
Чл. 119
(1) Заявлението за предоставяне на търговска гаранция съдържа задължително информация за:
1. Правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 – 115, и посочва ясно, че търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 – 115, и по – точно, че независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115;
2. Съдържанието и обхвата на търговската гаранция;
3. Съществените елементи, необходими за нейното прилагане и по – специално: начините за предявяване на рекламации; срок на търговската гаранция; териториален обхват на търговската гаранция; име и адрес на лицето предоставящо търговската гаранция, и име и адрес на лицето, пред което може да бъде предявена търговската гаранция, когато това лице е различно от лицето, предоставящо търговската гаранция.
(2) В случай, че търговската гаранция се предоставя от производител, който няма представител на територията на страната, и в заявлението за предоставяне на търговска гаранция липсва информация по ал.1, т.1, тази информация се предоставя на потребителя по подходящ начин от продавача.
(3) Информацията по ал.1 трябва да бъде ясна, разбираема и лесна за четене. Информацията задължително се предоставя на български език.
Съгласно Закона за защита на потребителите и Европейска директива 1999/44/СЕ производителят предоставя две години гаранция на произведения от него продукт.
Предвид високото качество на влаганите сертифицирани материали собствено производство или от доказани производители и 20-годишният опит в разработването и производството на мека мебел, ПАРАЛЕЛ ЕАД предоставя пълната търговска гаранция на своите потребители.